What Do You Mean?

15:04


Čo si myslíte o Justinovi Bieberovi? Ja mám stále pocit, že ho všetci naozaj buď nenávidia alebo milujú. Mňa osobne milo prekvapil jeho posledným albumom Purpose, ktorý bol aj dôvod toho, prečo som sa rozhodol ísť na jeho koncert v Prahe. Poviem vám, keď sa chce, tak nič nie je nemožné. Koncert bol takmer rok dopredu úplne vypredaný a ja som lístok začal zháňať len tri dni pred samotnou šou :-D Bohužiaľ sa podarilo :-D

Nemal som žiadne prehnané očakávania a viac menej som celý koncert bral tak, že sa idem zabaviť. Ani by mi tak nevadilo to, že Justin išiel veľkú časť koncertu na playback, ako to, že bol úplne bez energie. Určite sa nájdu stovky oddaných fanúšičiek, ktoré mi budú odporovať, ale naozaj to bolo tak.

Biebera nudila jeho vlastná šou a bolo vidieť, že to berie len ako jeden z ďalších pracovných večerov. To, že to už je jeho XY koncert v poradí a bol unavený, alebo to, že spieva na playback aby mohol tancovať nie je ospravedlnenie. Interpret jeho kategórie by mal podľa mňa vložiť do každého koncertu maximum bez ohľadu na to aký má deň. 


Väčšina ľudí na podobný koncert čaká roky a Justina videla prvýkrát. Ja keby som bol Bieberov veľký fanúšik, tak som fakt sklamaný. Poviem vám, viac sa bavím, keď si pustím "sorry" doma z youtube, ako na jeho koncerte.

Ale nebudem hovoriť, že sa mi nič nepáčilo. Justin mal skvelý stage! Paradoxne práve on a Katy Perry, ktorí ma sklamali svojim koncertom najviac, boli po tej vizuálnej stránke asi to najlepšie, čo som zatiaľ videl. Ďalšia vec, ktorá sa podarila je Bieberov merch. Tričká a mikiny, ktoré sa na koncertoch predávajú vyzerajú vážne fajn.






Outfit - Bomber: AlexanderWang x H&M, shirt: Purpose Tour Merchandise, Jeans: Reviewe, Shoes: Adidas Superstar, Cap: New Era

You Might Also Like

2 komentárov

  1. supeer!:) odkdy ty mas tetovani??:)

    www.brideofmemories.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už pár týždnov, ale žiadna fotka, kde by som ho ukazal zámerne ešte nebola :D

      Odstrániť