Česko-Slovenský Ples 2016

21:20



Ak sledujete môj instagram, zrejme ste si všimli, že som minulý týždeň plesal vo veľkom štýle. Poviem vám, plesy vôbec nemusím! Dokopy som bol za celý život asi na troch (vrátane tohto) a vždy som sa nudil. Tentokrát to však bolo inak! Bavil som sa na výbornú a to napriek tomu, že som bol na plese pracovne. Česko-Slovenský Ples bol dokonalý a to nehovorím preto, žeby som to hovoriť musel. Dnes je tomu presne týždeň, a skutočne u mňa stále pretrvávajú samé superlatíva. Som nesmierne rád, že som sa vďaka svojej práci redaktora pre ŽenskýWeb mohol zúčastniť tejto skvelej akcie!

Do Prahy sme dorazili minulú sobotu pár hodín pred plesom. Ubytovali sme sa v hotely Ambassador priamo v centre Prahy na Václaváku. Nádherné priestory hotela, obrovská izba, výborné jedlo. S Miškou sme si tento pracovný víkend užili naozaj naplno a vôbec by nám nevadilo, keby trval dlhšie!

Príprava na samotný ples mne osobne zabrala len zhruba 30 minút. Horšie to však bolo deň predtým. Pôvodne som mal byť úplne inde a to, že idem na ples som sa rozhodol vo štvrtok večer. Piatok som teda celý strávil tým, že som sa snažil zohnať nejaké vhodné oblečenie na tak prestížnu udalosť, akou bol tento ples. Keď som si skúšal už asi šieste sako, mal som chuť sa na to úplne vykašlať a ostať doma. Jedno veľké, druhé malé, tretie hrozné a keď konečne prišlo pod ruku nejaké čo sa mi páčilo, tak jeho cena prevyšovala limit ktorý som si určil. Nakoniec sa mi však podarilo nájsť aj sako aj nohavice a dokonca som mal to šťastie, že išlo o výpredajové kúsky v Zare (počuli ste o tom, že od 9. marca už bude aj na Slvoensku dostupný e-shop pre Zaru ;-)). Horšie to však už bolo v prípade topánok. Tie som si požičal od kamaráta a bola to zrejme chyba. Kedže mi boli o dve čísla menšie, nohy som si necítil ešte dva dni po plese. 

A čo samotný ples? Keby mám vymenovať všetko čo sa mi páčilo, bolo by to zrejme sa ďalšiu A4-ku vo worde. Priestory pražského Obecného domu boli fakt skvelým výberom. Obrovské sály, každá v inom duchu, elegantne nahodený ľudia a výborné jedlo! Za mňa osobne TOP TOPOV bola domáca zmrzlina. Či veríte, alebo nie, tak po jahodovej sa mi ešte pár hodín snívalo! 

Som rád, že minulý víkend nakoniec dopadol tak ako dopadol a dúfam, že takýchto neplánovaných a neočakávaných  skvelých dní bude v tomto roku oveľa viac! 

Pekný zvyšok víkendu želám!



Ready to go!  

 



 



 

Foto: Michaela Hollá, Dušan Marko, Peter Frolo



You Might Also Like

1 komentárov

  1. Partnerka mala pekné šaty, celkovo obom vám to svedčalo. Určite to bola vydarená akcia. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť